Subject: Kollane navigatsiooni poi
From: "Veniamin Luht" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Janek Pinta" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 13:29:00 +0200

Tere

Pärnu jõel (Reiu jõe suudmest) on kadunud laevatee lõppu tähistav kollane
navigatsiooni poi.
Pilt on tehtud Lustipargist 11.01.2025. Siis poi oli nihkunud u. 300 m
allavoolu.

Parimat

Veniamin Luht

piirivalvur

Pärnu politseijaoskond

Lääne prefektuur

patrullitalitus

merepääste- ja piirikontrolligrupp

+372 5685 5132

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.